ویژه ریش تراش کارتی Carzor



یش تراش کارتی Carzor، عرضه شده در سایز کارت عابر بانک جهت حمل آسان در کیف پول. طراحی بسیار زیبا و مبتکرانه. دارای آینه و یک تیغه اضافی، برای اولین بار در ایران .
این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. تیغه های این ریش تراش بسیار تیز بوده و به صورت سه تایی می باشد که این حالت مدت زمان اصلاح را کاهش می دهد، همچنین در این ریش تراش آینه ای برای مشاهده (قسمت در حال اصلاح) نیز گنجانده شده و برای آسودگی خاطر شما تیغه اضافی نیز در پشت آینه وجود دارد که در صورت کند شدن تیغه اصلی از آن نیز می توانید استفاده کنید. قسمت جالب این ریش تراش وجود خوشبو کننده (در کنار تیغه های این ریش تراش) برای معطر کردن صورت شما هنگام اصلاح است.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 25000 تومان


یارنما تراش ,تیغه ,مشاهده ,کلیک ,اصلاح ,صورت ,تراش کارتی ,کلیک کنید ,برای مشاهده ,عابر بانک ,کارتی carzor ,تراش کارتی carzor منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

*********** مدیا تی وی نظافت صنعتی نغمه موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET دانلود سرا چندوچون