ویژه پمپ باد فندکی اتومبیل



پمپ باد فندکی اتومبیل مناسب برای باد کردن لاستیک خودرو، دوچرخه، موتور، توپ و وسایل های بادی. دارای صفحه نمایشگر درجه تنظیم باد. بدون نیاز به برق و باطری، کارکرد با استفاده از جا فندکی اتومبیل .
پمپ باد کوچک و ارزان با 650 گرم وزن یک همراه خوب در مسافرت و . برای شما می باشد و وسیله ای بسیار کاربردی و ضروری برای هر اتومبیل می باشد که هنگام کم شدن باد لاستیک می توانید در عرض چند دقیقه خودتان باد لاستیک ها را تنظیم کرده و با اطمینان رانندگی کنید. این پمپ قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت باد کردن توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال و. و همچنین قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه و موتور سیکلت نیز می باشد. این دستگاه بدون نیاز به برق و باطری و با استفاده از جا فندکی اتومبیل کار می کند. از ویژگی های این دستگاه دارا بودن صفحه نمایشگر درجه تنظیم باد می باشد.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


یارنما اتومبیل ,فندکی ,استفاده ,کلیک ,لاستیک ,تنظیم ,فندکی اتومبیل ,استفاده برای ,کلیک کنید ,قابل استفاده ,درجه تنظیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان فروشگاه خلبانی زندگی زیر نور ماه من آن خنجر به پهلویم که دردم را نمیگویم دانلود رایگان دیزل ژنراتور تخفیف فروشگاه ایران5040