ویژه رنده دستی چندکاره Handheld Graters



رنده دستی چندکاره Handheld Graters، چهار رنده بسیار کاربردی در یک محصول. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم. دارای تیغه های ضد زنگ. مناسب برای انواع پنیر، شکلات، سیر، سیب زمینی و.
هم اکنون رنده دستی چندکاره Handheld Graters را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم که دارای 4 رنگ شاد و جذاب، با تیغه‌های استیل ضد زنگ می باشد و به شما این امکان را میدهد تا با توجه به سایز دلخواه، مواد مورد نظر را در سایزهای مختلف رنده کنید. ویژگی این محصول بلند بودن دسته رنده‌ها می باشد که بدون برخورد دست به تیغه‌ها به راحتی درون دست قرار میگیرد، همچنین داشتن خشاب نگهدارنده باعث میشود، مواقعی که احتیاجی به آنها ندارید روی هم قرار بگیرند و فضای کمی را اشغال کنند.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 21000 تومان


یارنما رنده ,محصول ,handheld ,دستی ,چندکاره ,کلیک ,رنده دستی ,چندکاره handheld ,دستی چندکاره ,handheld graters ,کلیک کنید ,دستی چندکاره handheld ,چندکاره handheld graters منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Alireza Aron official website سرمایه گذاری مرکز لیزر موهای زائد نیاوران ابرک Saytların Bir Tanesi دانلود فیلم ها و انیمیشن جدید و قدیمی و سریال های خارجی و ایرانی گاهنامه رنگارنگ یک دانلود بزرگترین سایت دانلود انیمیشن قدیمی و جدید