ویژه ساعت مچی مرسانا - Mersana 


ساعت مچی مرسانا، عرضه شده با صفحه و بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز. بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند. کیفیت ساخت عالی و تضمین شده .
کمپانی WALAR این بار محصول جدید را با طراحی متفاوت و منحصر به فرد به بازار ساعت مچی ها عرضه کرده است. این ساعت بسیار زیبا و مناسب با مد روز طراحی و ساخته شده است و در دست زیبایی آن چندین برابر دیده میشود. این ساعت مچی به صورت صفحه گرد گلدار بوده و از یک موتور قدرتمند و با کیفیت بهره می برد و بند آن به صورت گلدار و دور فلزی طلایی رنگ می باشد. این ساعت نه در رنگ بندی های مختلف و چشم نواز با قیمتی استثنایی توسط گاه میهن استور عرضه شده است و شما می توانید با انتخاب آن به ساعت ایده آل و دلخواهتان دست یابید. رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام فرم سفارش می توانید ذکر کنید.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


یارنما ساعت ,کلیک ,عرضه ,محصول ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کره موویز آموزش تار و سه تار در تهران و کرج ایران سلامت صبا خودرو جراحی فوق تخصص پلاستیک اینجا همه چی هست آیا مدرسه محیطی دلپذیر،شاد وبانشاط است؟ هکس موزیک - مرجع دانلود آهنگ جدید رضا