کم شدن تيراژ توليد خودرو توسط خودروسازان و دپوشدن خودروهايي که به خاطر کمبود مواد اوليه و قطعات به صورت ناقص توليد شده اند، عرضه خودرو صفر را در بازار بسيار کم کرده و بازار خريد و خودروهاي کارکرده در اين روزها داغ است در اين مقاله ما سعي مي کنيم به صورت خلاصه مواردي را که بايد در هنگام خريد خودرو کارکرده به آن دقت کنيد شرح دهيم.

نکات مهم قبل از خريد خودرو کارکرده

?- عمر خودرو

?-سلامت موتور خودرو

?-بررسي گيريبکس خودرو

?-بررسي اتاق خودرو و آپشن ها

?- بررسي وضعيت بدنه و رنگ خودرو

?- بيمه شخص ثالث

 

? دليل اساسي که موجب خرابي موتور شده و هزينه هاي زيادي را به شما تحميل مي کند:

  • روغن ريزي و نشت روغن
  • ورود آب به داخل موتور خودرو
  • روشن شدن چراغ اخطار روغن خودرو

تعمير گيريبکس خودرو مي توانند همانند تعمير موتور هزينه ي زيادي را براي شما ايجاد نمايد. پس بهتر است قبل از خريد خودرو به موارد زير دقت نماييد تا از هزينه هاي شما کاسته شود:

دنده به سختي جا مي خورد

سروصداي خودرو هنگام توقف

نشت روغن

سروصدا در حالت خلاص بودن دنده

 

قسمت هاي رايجي که در کارشناسي رنگ خودرو مورد توجه قرار مي گيرد:

سپر و گلگير خودرو

درز درها و پنل ها

رنگ شدگي سقف و بدنه

کاپوت ، ستون و درها

 

کارشناسي تخصصي قبل از خريد خودرو به شما کمک مي کند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خريد به طور کامل بررسي کرده و از سلامت خودرو مطمئن شويد. خريد خودرو بدون کسب اطلاع دقيق از وضعيت بدنه، فني و رنگ مي تواند هزينه زيادي را به شما تحميل کند در حالي که با کارشناسي خودرو با هزينه بسيار کم مي توانيد از وضعيت کامل و قيمت خودرو مطلع شده و با آسايش خودرو را خريداري نماييد. بازديد خودرو شامل تشخيص رنگ خودرو و کارشناسي بدنه خودرو ، کارشناسي فني و گيربکس ، سيستم برقي و آپشن و تست دياگ و تست رانندگي است. هزينه کارشناسي خودرو بسته به نوع خودرو و نوع کارشناسي خودرو انتخاب شده متغير خواهد بود.

وب سايت ماشين بانک با ارايه خدمات کارشناسي خودرو در محل به شما کمک مي کند تا به راحتي و بدون دغدغه بتوانيد خودرو مورد نظر خود را خريداري نماييد. براي درخواست کارشناس خودرو در محل کافيست به وب سايت ماشين بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسي خودرو، درخواست خود را ثبت کنيد تا در کمترين زمان ممکن کارشناسان ماشين بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسي قرار دهند.

مزاياي کارشناسي خودرو ماشين بانک :

  • بررسي دقيق بيش از ??? نقطه از خودرو شامل فني، موتور، گيريبکس، بدنه، جلوبندي، آپشنها، رنگ، اصالت خودرو و.
  • بررسي صحت کارکرد خودرو
  • بررسي اسناد و مدارک و وضعيت بيمه و گارانتي خودرو
  • مشاوره درقيمت‌گذاري خودرو
  • تنظيم قولنامه در محل در صورت توافق طرفين
  • ارائه‌ ي گزارش رسمي و مکتوب از کارشناسي خودرو

 

 


دانلود رایگان مقاله12 خودرو ,کارشناسي ,بررسي ,خريد ,هزينه ,مورد ,کارشناسي خودرو ,خريد خودرو ,ماشين بانک ,خودرو مورد ,خودرو بررسي ,خريد خودرو کارکرده , خودروهاي کا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع تخصصی حوزه سلامت تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها درسبد فلزیاب پاتریکس patrix اجناس فوق العاده اخبار سایت بلگ بیست chancehjiz5 blogi decor-off کانال دهم تجربی انسانی ریاضی کانال کنکور ۹۹ چت بکاپ|ابزار چت روم